اشعار و نوشته های من
اشعار و نوشته های من
این اشعار کوچک،تقدیم به بزرگ کسی که رفت تا من همیشه زنده بمانم...
نوشته شده در تاريخ شنبه 19 اسفند 1391برچسب:, توسط بلدرچین |

 

خانه ای خواهم ساخت
ساده و بی هیچ چیزی
خانه ای که به وقت دل شکستگی پناهم باشد
خانه ای که مرا برای خودم بخواهد
خانه ای که بی هیچ چشم داشتی به سویم اید
دوره خانه به حرمت عشق
دو گل می کارم
دو گل رز
که به وقت ناخوشی
پناهم دهد
دوره خانه را
سدی محکم میکشم و مینویسمش
برای خودم بیا
حتی دست خالی
حتی با چشم هایی گریان
فقط مرا برای خودم بخواه
دوره خانه تابلویی میزنم
" نا اهلان وارد نشوند
بی مهران وارد نشوند
نا شادان وارد نشوند "
و بعد با رنگی فیروزه ای
به یاده دریای پارس
مینویسمش
" من همه گان را دوست دارم اما کسی من را دوست ندارد... "

 

نظر بدید لطفا



نظرات شما عزیزان:

sib909
ساعت15:40---20 اسفند 1391
پاسخ:شعر احساسه احساسم ازاد هستش توی عالم رویا.پس نتیجمو گرفتم.همین که یه جوری شدی یعنی شعرم عالی بوده.خدارو شکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: